Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 5 October 2011

membeli belah kipas dan lampu untuk rumah baru

assalamualaikum....

hari ni habis je exam acc114, aku ambil duit n isi minyak pastu terus menghala ke puchong utama. walaupun tak berapa tau jalan, nasib baiklah jumpa juga ngan kedai yang dicari. memang betullah kedai house lighting di puchong murah sangat. itu pun aku search dari internet juga. thankslah kawan2 internet kerna bagi tau tempat yang murah. senarai barang yang aku beli pada hari ini (5/10/2011)

- kipas jenama panasonic (3 bilah)- RM 115 (1 SET)
aku beli 5 set so harganya RM 575

- Lampu kalimantang yang panjang jenama philips - RM 13 (1 SET)
aku beli 6 set so harganya RM 78

- Lampu comel jenama GE- RM 20 (1 SET)
aku beli 2 set saja so harganya RM 40.

Total semuanya baru RM 693. Kalo beli tempat lain maybe lagi mahal harganya. so kawan2 kalo nak beli
carilah kedai ni. kalau dari shah alam lalu satu tol aje ( tol puchong barat) pastu terus je, belah kanan seberang jalan akan nampak kedai yang dicari. cari jalan nak u-turn kedai tu, sebab dari shah alam kita akan ada sebelah kiri jalan.

bijak berhemah ketika berbelanja.

No comments:

Post a Comment