Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 1 November 2012

KERJA , KAHWIN

Assalamualaikum....

hai kawan2... lama rasa tak update blog, bz dengan tugas yang baru, di ofis yang baru. banyak benda yang perlu aku belajar. banyak jugalah buku law yang perlu aku baca, tapi tak semua aku ingat sangatlah, mungkin  hanya yang tertentu sahaja aku ingat, tu pun yang berkaitan dengan kerja.

alhamdullilah.... duduk dekat johor bahru ni dah 2 minggu. senang hati bila dapat jumpa suami setiap minggu. johor bahru ke kluang dalam 1 jam setengah, tp kalo jem ada jugalah 2 jam perjalanan. takpelah, sekurang2nya tiap2 minggu dapat jumpa suami. dulu masa dok shah alam, takleh nak jumpa selalu, paham2 jelahkan kos pergi balik dari shah alam ke kluang, dengan perjalanannya hampir 4 jam lebih.

hari ni 1 november 2012, sekejap je masa berlalu, tinggal sebulan aje lagi untuk majlis sambut menantu di Kluang. majlis sambut menantu buat lewat sebabnya akan buat sekali dengan abang ipar. abang ipar kahwin awal disember. so seminggu lepas tu, buat sambut menantu. tu yang lambat sebab tunggu abg ipar kahwin.
bestnya, boleh jadi pengantin baru balik, boleh sanding lagi sekali. seronok tau, yelah masa tu kita akan dimakeupkan, nampak cantik, pakai baju cantik.... seronoknya, tak sabar plak rasanya. masa sambut menantu nanti, aku n suami akan pakai baju warna gold.

YEY.... esok balik aje dari kerja terus balik Kluang, jumpa suami.


2 comments:

  1. Wawaw....mesti xsbr kan nk pkai cntik2 lagi....hehehe....t update tau...

    ReplyDelete