Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 5 June 2013

BREAST PUMP AVENT MANUAL

assalamualaikum... salam sejahtera...

hai kawan-kawan, kali ni aku nak bercerita pasal breast pump. aku ada server dalam internet dan hasil yang aku dapat .... aku order online breast pump avent manual. harganya pun murah berbanding beli dekat kedai or mana-mana kedai online. yang ini aku cari dalam MUDAH. nak tau harganya..... RM 140.00 termasuk pos. aku ada sms ( namanya en. najib ). hari ni aku order, insyaallah esok sampai. tak sabar rasanya nak tunggu. harga sebenar avent manual ni dalam RM 200 lebih, kalo korang tengok mana-mana yang jual online rata-rata jual RM 150 ke atas.

so sesape nak beli untuk preparation dapat baby ni bolehlah terus tanya en.najib di talian 019-9545699. sama-samalah kita membeli erk.

No comments:

Post a Comment