Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 3 June 2013

JOM KE KELAS ANTENATAL / KELAS KEIBUBAPAAN

Assalamualaikum....

semakin hari semakin aktif baby dalam perut ni bergerak. tak lama dah... yeay anak ibu nak keluar. erm... dah masuk 33 minggu lebih. tercari-cari juga kelas antenatal. boleh pergi swasta dan ada juga di klinik kerajaan. kat JB ni yang aku cari hanya 2 sahaja. Di KPJ Johor bahru bulan jun ni diaorang buat 15 jun 2013, manakala klinik abdul samad tempat yang biasa aku check up buat pada 21 jun 2013. aku memang nak pergi sangat. yelahkan masa tu kita boleh timba ilmu, almaklumlah anak pertama ni, banyak perkara perlu belajarkan. tapi tak taulah suami aku dapat pergi ke atau tidak. kelas ni seronok kalau pergi berpasangan. pada bakal-bakal ibu, jom kita kelas tu. pada sesape yang bukan duduk di JB, korang boleh cuba tanya or call mana-mana klinik kesihatan untuk tau jadual kelas antenatal ni. tempat yang aku check up ni buat sebulan sekali je.

2 comments:

  1. ehhh..nak pergi la kt KPJ JB tu..suami blh ikut kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. suami mmg digalakkan ikut. zura pun nak pergi juga, tapi tak taulah suami dapat ikut ke tidak sbb dia baru balik kursus waktu tu.

      Delete