Tuesday, 28 February 2012

hasil kreativiti sendiri

hari ni aku nak tunjukkan kat korang hasil dari kreativiti aku... apalagi kalau bukan cenderahati untuk perkawinan nanti....

puashatilah buat sendiri. jom kita tgk hasilnya.

ni namanya bunga telur gantung, ada 3 colour, pink, oren, pink lembut.

ni saputangan, aku jadikan 2 bentuk ( dompet n petak biasa je). bentuk lagi satu aku tak ambil gambar plak. semua aku dah letak kat kg.

ni chopstick, masa aku ambil gambar ni belum siap sepenuhnya lagi. kat chopstik tu aku letak nama (azura & amirul) dan juga (shikin & shahril). shikin shahril ni nama adik aku n pasangannya.  kat chopstik ni aku ikat ngan reben dan letak rama2 ditengah reben tu. yang dah siap aku letak kat kg juga. nak tgk hasilnya ..... kena tunggulah masa kenduri aku nanti.

kiranya nanti masa kat kenduri, setiap orang akan dapat gift yang berbeza. kakak aku awal2 dah cakap nanti dia nak ambil ketiga-tiga gift ni. aku iyekan jelah.

1 comment: