Saturday, 3 March 2012

pameran pengantin di Plaza Alam Sentral

khamis , 1/3/2012

aku bersama2 kawan satu ofis pegi ke Plaza Alam Sentral. kawan aku sorang tu nak cari gps macam aku, tp rupanya gps macam aku tu tak ada kat sana. yang ada pun mahal sangatlah. so, tak jadi belilah. lain kalilah beli kawan aku kata. erm..... dah alang2 teman kawan aku tu, aku pun apa lagi ambil kesempatanlah gi pameran kahwin kat situ. tapi tak banyaklah, kedai yang buka kat situ. ni antara gambar2 yang aku ambil masa pameran pengantin tu.






lawakan baju pengantin ni. aku punya baju pengantin, ala2 macam nilah nanti.

No comments:

Post a Comment