Thursday, 22 March 2012

aku penggemar laksa

aku suka berjalan-jalan mencari pelbagai jenis makanan. tapi yang paling aku suka laksa. pelbagai tempat dah aku cuba mencari laksa yang sedap. memang banyak laksa yang sedap di shah alam ni. tapi yang paling aku suka Laksa Utara Jitra mai. kat shah alam ni banyak cawangannya. korang cari je yang ada papan tanda ni. kalo ada papan tanda yang aku tunjuk ni, confirm memang sedap.

sekarang laksa ni harganya bukan lagi RM 3.00, tapi dah RM 3.50. Memang sedap. kuahnya yang pekat dan baunya membuatkan anda teringin makan lagi.

Yang biasa aku pergi di shah alam ni dekat Seksyen 19, dekat ngan stesen komuter. cawangan lain dekat Belakang Unisel dan dekat seskyen 7 area deretan kedai Pak li Kopitiam. dekat Seksyen 18, depan Giant.
erm, lagi dekat ngan stadium, seksyen 13. kalo korang nampak tempat lain papan tanda yang sama dengan ni, ianya memang laksa yang sama. cubalah, rugi tau tak cuba.

1 comment:

  1. Laksa kat komuter cam dah xde je.. da bape x g.. frust gile...

    ReplyDelete