Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 22 October 2012

TUGAS BARU, TEMPAT KERJA YANG BARU

Assalamualaikum...

hai kawan2 .... alhamdullilah hari ni hari pertama aku memulakan tugas yang baru di tempat kerja yang baru. suasana kerja dengan yang lama berbeza. dulu di Shah Alam, sekarang di johor bahru. kalau ikutkan aku dapat penempatan untuk tugas yang baru ni di Raub, Pahang. tapi masa lapor diri di Putrajaya minggu lepas, aku pohon tukar di Johor. Alhamdullilah, nasib ada kosong di Johor Bahru. dekatlah sikit dengan Husband. tapi still tinggal berasingan. aku sewa umah bujang di Johor Bahru, manakala husband di Kluang. Sabtu Ahad saja kami berjumpa. sekurang2nya bila duduk di JB, bolehlah jumpa seminggu sekali berbanding jika duduk DI RAUB, mungkin sebulan sekali je jumpa, almaklumlah raub dengan Kluang bukan dekat. hampir 6 0r 7 jam perjalanan.

di tempat yang baru ni, aku still belajar lagi. mungkin ambil masa sebulan untuk sesuaikan diri dengan tugas yang baru ni. banyak juga buku2 yang perlu aku study untuk memantapkan kemahiran aku. aku juga perlu banyak bertanya kepada sebior di ofis. doakan aku cepat belajar erk.

9 comments:

  1. jb kt mn zura??wani pn jb jugak..

    ReplyDelete
  2. Welcome to jb zura! Dekat dah...nnt blh la dtg kenduri ayong kat yong peng...x jauh...hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq ayong. insyaallah kalo takde hal bolehlah dtg

      Delete
  3. selamat bekerja di tempat baru :)

    ReplyDelete
  4. Zura dok pahlawan b? Ayong dok kat panglima c...dekat sgt...hehe...

    ReplyDelete
  5. aah..dekat sangat! hehe.eh, lupa plak nak bgtau...lampu tidur dah dpt...comel sgt! nnt ayong review kat blog ye..thanks tau zura..=)

    ReplyDelete