Tuesday, 29 May 2012

PERTUNANGAN QOMARIYAH

hari sabtu yang lalu (26/5/2012), aku ke Sabak Bernam menghadiri pertunangan kawanku Qomariyah. meriahnya majlis kat sana, seronok aku tgk suasana majlis. hantaran saja tak payah cakaplah, memang banyak. sedara mara banyak bagi. memang kat sana kawan aku cakap kalo majlis tunang banyak hantaran yang diberi. kawan aku saja ada 9 hantaran, sedara bagi banyak. semuanya ada 20 lebih, aku tak kiralah plak. banyak makananlah. kawan aku kata lagi, masa tunang je bagi hantaran, masa kahwin nanti takde dah hantaran. jom kita tgk sekitar majlis pertunangan kawan aku ni.....

qom.... kamu cantiklah, suka akak tgk kamu.





pelamin mini yang dibuat khas hasil kerja kreatif maksedara Qom






dua2 darah manis... hehehe

4 comments:

  1. Replies
    1. cantikkan.... suka sangat tengok kawan ni

      Delete
  2. selamat bertunang untuk beliau..so sweet..2,2 pun sweet..:)
    pelamin buat sendiri?lawa!kalo tempah dah beratus kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah... makciknya buatkan. simple, tapi cantik

      Delete