Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 17 July 2012

PROSEDUR KAHWIN DI PAHANG

hari ni nak berkongsi ngan kawan-kawan terutama B2B dari Pahang...... aku ada search kat en.google pasal prosedur perkahwinan di negeri Pahang. aku ambil point yang ringkas je lah erk, ambil serba sedikit tentang prosedur di laman web JAIP.
http://www.google.com.my/url?sa=t&rct=j&q=prosedur%20perkahwinan%20di%20pahang&source=web&cd=6&ved=0CGEQFjAF&url=http%3A%2F%2Fjaip.pahang.gov.my%2Findex.php%2Fperkhidmatan%2Fperkahwinan%2Fpanduan%3Fdownload%3D14%3Apanduan-mengisi-borang-kebenaran-berkahwin&ei=B7UEUPzQIozjrAfAp8y5Bg&usg=AFQjCNF0ENDOi7B6d-FwBZOvzoSMA8670Q&cad=rja

Jom kita tgk serba ringkas tentang prosedur perkahwinan ni.

MAKLUMAT PEMOHON


MAKLUMAT WALI




STATUS


PERMAUSTAUTIN

PENGESAHAN PENOLONG PENDAFTAR / WALI HAKIM


6 comments:

  1. :) semoga semuanya dipermudahkan buat kamu dear :)

    ReplyDelete
  2. dulu saya ada share pasal borang nikah pahang di http://norapurplebridez.blogspot.com/2010/11/nikah-form-download.html

    btw salam kenal dear. Hi dear, awak betul ke orang pahang?
    awak pahang kt mana ek? saya kat kuantan.
    nak tak join dengan b2b pahang yang lain? kalo nak add saya
    di FB, nora kerel. nanti saya add kan awak dlm group tu. leh
    la share dan kenal dengan pelbagai b2b lain hehe :) kalo
    berminat jgn lupa add dan inform diri nanti. takut saya xkenal
    tapi saya leh ingat nama blog hehe. orait. salam kenal again :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaah.... jati pahang.... dok kat gambang.
      insyaallah nanti saya gi kat fb tu

      Delete
    2. yeay !! awak da add kan. leh cam baju tu. okey dah add. welcome dear :)

      Delete