Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 30 July 2012

part 1- bunting n banner

lamanya rasa tak post entry. sibuk skrg ni tak sampai sebulan je lagi nak jadi isteri org.... gementar , takut, gembira, semua perasaan ada dalam diri ni.... hari ni aku gi interview penolong pegawai undang-undang, bolahlah juga jawab apa yang ditanya n ada juga soalan yang ditanya tu akan dapat jawab sikit je, blur... hehehe .. aku harap dapatlah erk walaupun jawapan yang aku berikan tak seberapa... minggu depan pergi interview lagi untuk jawatan yang sama tapi jabatan yang berlainan plak...

eh.... lari tajuk plak aku ni erk.. nak citer pasal tajuk kat atas tu.. pegi citer lain plak. okeylah minggu lepas, hari khamis aku gi seksyen 7, belakang Unisel.. nama kedai Karya Print. aku tempah banner dan juga bunting untuk kenduri aku nanti. buat makluman semua kenduri pada 25 ogos ni aku buat serentak dengan adik perempuan ku. hari ni... aku dapat email dari Karya Print draf banner dan banting yang aku tempah. aku suruh diaorg design je, sebab aku takde software yang macam diaorg nak tu. kalo tak aku boleh design sendiri je... sangat berpuas hati ngan design diaorg ni... terus aku confirm kat diaorg nak yang diaorg design tu je.. jom tgk hasil design diaorg

bunting 2x2 .. kecik je ...purple adik , merah aku

banner 3x6... yg ni besar untuk gantung kat khemah

3 comments:

  1. xnak review harga sekali ke???
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. harga untuk bunting 3x6 = RM 21.60
      banner 2x2 = RM 10.00 ambil 2 so.... RM 20.00
      design = RM 20.00

      Delete
  2. ishhhh..
    cantik2..
    siap ada banner lagii..
    :)

    ReplyDelete