Monday, 13 August 2012

TINGGAL 11 HARI DAN BEBERAPA JAM LAGI

oooooit tgk tajuk pun dah rasa cukup mendebarkan.... citer pasal hari yang makin dekat ni, tadi masa aku solat kat surau, sesudah solat berboraklah ngan kawan2 ofis, diorg ada tanya " dah prepare ke nak jadi isteri , org " dah tak lama tu, minggu depan dah jadi isteri org... aku dengan rasa yang terkejut " eh.... bukan minggu lagi satu ke,...." . diaorg pun cakap " ko ni zura.... relaxs je kitaorg tgk, minggu depanlah ko kahwin, minggu nikan dah raya" . dalam hati ni, ish tak debar apanya, debar tau.... aku kira hari, tapi aku tak kira plak pakai minggu.... hehehe, bila diaorg cakap minggu depan aku dah jadi isteri org, tetiba terpikir sendirian, erm, dah sedia ke aku ni..... alhamdullilah preparation untuk kahwin dipermudahkan, segalanya berjalan seperti apa yang dirancang....

okey nak cerita pasal hantaran plak, hantaran dari aku bagi ke en.tng 9 dulang, manakala pihak en.tng balas 7 dulang. hantaran aku dah siap gubah, hasilnya, aku akan review dalam blog ni bila dah tiba waktunya nanti; pihak aku tema MERAH PUTIH, manakala pihak en.tng UNGGU. Minggu lepas aku dah tempah kek hantaran dari FB Funpage Kek Comel. Aku tempah 2 kek, satu untuk aku bagi pada en.tng, dan satu lagi en.tng bagi pada aku. Puan kek comel ni dok kat Tanjung Lumpur. dia akan hantar kek ke bandar Kuantan, nanti kakak aku ambil ngan dia kat sana. gambaran kek yang aku tempah... jom tgk kek yang macam mana aku tempah ngan kakak tu.

aku minta kek kebaya... ehsan dari en.google... aku cakap ngan akak tu aku nak kek buttercream tapi nak wat bentuk macam ni.... pastu kat kebaya tu letak nametag.... letak nama aku , Azura

kek ni, aku minta rupa macam ni, pastu nanti letak nama Amirul, baju aku minta liverpool

okey, untuk harga kedua-dua kek ni,.................. harganya RM 150.00. Aku minta kat aku tu nanti kek ni cover dengan kotak kek yang transparent sebab nak buat hantaran.... nasib baiklah akak tu ambil tempahan untuk raya ni.... sesapa nak tengok kek yang comel, boleh tgk dengan FB Kek Comel.... sesape yang dok Kuantan bolehlah tempah dengan dia.....

8 comments:

  1. comel btol...n mmg mrah sgt kot...dapat 2 kek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuelah.... murahkan.... minta buttercream je... sedap.

      Delete
    2. cantekknyee kek :) nanti update pasal latest pic kek yang real eks..:)

      Delete
    3. okey Missjue... nanti zura akan review keknya... yg zura post ni hanya gambaran kek yg zura minta buat

      Delete
  2. Replies
    1. purple belah lelaki... warna favourite mak en.tng

      Delete
  3. salam perkenalan zura:) wahhh wedding day hampir tiba bersama kemeriahan aidilfitri..... by the way Selamat Pengantin baru in advance hehe..

    ReplyDelete