Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 5 September 2012

YM

assalamualaikum..... hai kawan2

tajuk entry sangat ringkaskan. YM apa erk...
YM  ni singkatan bagi yahoo messenger. knp pula aku nak bercerita pasal YM nikan.... ha........ kalo nak tau dari YM nilah detik pertemuan aku dengan suami tercinta.
Masa kat YM ni suami ada ajak jumpa, tapi biasalah aku ni bukan percaya sangat ngan alam maya ni, berkali-kali dia ajak aku jumpa, macam-macam alasan yang aku bagi, tapi akhirnya setelah melihat keikhlasan hatinya, barulah terbuka hati nak jumpa dengan dia. tapi ada syaratnya, tempat perjumpaan mestilah ditempat yang ramai org, Jaya Jusco Bukit Raja jadi tempat pertemuan kami.

nak dijadikan cerita, sebelum sampai di tempat yang dijanjikan, di traffic light seksyen 7.... lampu merah. so kenalah berhenti. pastu ada plak mamat sebelah pakai motor ni, didalam hati aku ni, terfikir gak adakah lelaki ini yang akan aku jumpa nanti.... (perasaan tu kuat sangat mengatakan dia yang akan aku jumpa nanti).

sampai di Jaya Jusco, aku dapat call dari dia, dia tanya aku dah sampai ke, aku jawablah tengah cari parking  kereta. aku tanya dia, dia pakai baju kemeja corak petak warna biru, dia kata tak.... ooooo dalam hatiku, bukan budak yang dekat traffic light tadilah.

tup....tup.... bila aku jumpa dia, sah memang dia yang aku jumpa tadi. aku cakap ngan dia, tadi aku jumpa kat traffic light. erm.... bila teringat balik, bila lalu kat traffic light dan bila pergi jaya jusco tu, teringat saat2 kita berjumpa buat pertama kali. sekarang ni aku dah jadi isteri Muhammad Amirul Rashidi. tak sangka YM jadi detik perkenalan kita. Moga hubungan yang terjalin ini kekal hingga ke Syurga.






10 comments:

  1. ala2...sweetnyer....akhirnya kan...alhamdulillah...semoga bahagia....

    ReplyDelete
  2. wahh dua pengantin sekali? congrats ye :)

    ReplyDelete
  3. wah online medium kenangan terindah ek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaah online.... tak sangka online boleh jadi jodoh zura

      Delete
  4. pertemuan yang unik.. manis untuk dikenang..

    boleh cerita kat anak2 nanti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. unikkan.... mmg manis bila dikenang.... blog ni jadi tempat anak2 baca kisah kitaorg

      Delete
  5. blind date gak ek;)
    sama la kte..haha

    ReplyDelete